d7c18718502a444a1a88227b0915de84
Nieuwste reviews (Pagina 55) | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

Shutter Island

Shutter Island

03-03-2016

Vicky

Het is 1954,een donkere periode voor de psychologie en US Marshal Teddy Daniels,die samen met zijn partner Chuck naar een voor geesteszieke criminelen instelling op Shutter Island ontboden is om een ontsnapte vrouw,te vinden,de vrouw heeft immers haar 3 kinderen verdronken.Ted begint z'n job maar niemand lijkt mee te werken in het onderzoek,maar da's niet het enige waar hij mee worstelt,zijn dode vrouw ziet hij overal en langzamerhand beseft hij dat er iets niet klopt,alsook betwijfelt hij zijn eigen geestesgezondheid.Het slot onthult een akelige waarheid en geheel onverwacht.9!aanrader

(0)
(0)
Minions

Minions

28-02-2016

Shirley

De minions zijn op zoek naar een nieuwe meester en vinden er verschillende... De nieuwe meeser is steeds een slechterik, die onder dienst van de minions op een of andere manier het loodje legt. Heel grappig, maar er zijn volwassen elementen in de film waardoor ik het soms toch niet zo'n goede kinderfilm vind. Het gekke is toch dat de onschuld van de minions het steeds weer wint.

(0)
(0)
Paranormal Activity: The Ghost Dimension

25-02-2016

Vicky

Na de eerste Paranormal activity films ben ik zeer positief verrast over deze!Eigenlijk blikt deze familie terug in het verleden en worden ze erdoor achtervolgd,ze bekijken de videotapes en ontdekken dan ook langzamerhand dat er wel degelijk iets mis is en dan hebben we het even over nu , het heden en wel gelinkt aan het verleden ! Spanning zat er goed in , heel goed opgebouwd ook en de special effects nog beter dan de voorgaande films , aanrader absoluut !!

(0)
(0)
Schone Handen

Schone Handen

24-02-2016

Marian

Een super spannende Nederlandse thriller met glasrollen voor Jeroen van de Koningsbrugge als drugsbaron "Eddie" en Thekla Reuten als zijn vrouw, die heel lang bepaalde zaken door de vingers ziet totdat haar leven en het leven van haar kinderen op het spel staat....

(0)
(0)
Transformers: Age of Extinction

Transformers: Age of Extinction

19-02-2016

Wanneer Cade Yaeger, een automechanieker een oude truck meeneemt weet hij niet in welk avontuur hij zich stort. De truck is Optimus Prime, de leider van de Autobots. Alles en iedereen maakt jacht op hen en wanneer de mens in staat blijkt te zijn zelf robots te maken is het hek van de dam. Michael Bay is een kei in dit soort films, sterk verhaal, zeer snelle actie en efects die beter en beter worden. Het is uitkijken nr de sequel die er dacht ik eind dit jaar aankomt. Benieuwd welk verhaal men nu uit de mouw schudt...

(0)
(0)
Ant-man

Ant-man

18-02-2016

De trailer leek goed maar het is toch altijd afwachten. Maar ik ben aangenaam verrast. Scot komt net uit de gevangenis maar hervalt al gauw in zijn oude criminele gewoonten wanner hij geen werk vind. Hij komt in contact met Dr Pym die een formule heeft uitgevonden om dingen te laten krimpen. Wanneer Scot het pak aandoet van Dr Pym wordt hij Antman.In zijn nieuwe missie zal hij een leger van miljoenen mieren aanvoeren om zo de wereld te redden. Veel humor in de film ook, snelle actie en goed geacteerd. Leuke knipoog naar de Avengers die uit dezelfde stal komen. Ik heb me geamuseerd.

(0)
(0)