Nieuwste reviews (Pagina 7) | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

Blame

Blame

23-02-2019

Barbara

Abigail is een onstabiele tiener die gekozen wordt om de hoofdrol in Arthur Millers The Crucible op zich te nemen.Daarnaast wordt Abigail door haar mede klasgenoten gepest. Maar tevens zijn ze jaloers omdat Abigail verliefd wordt op haar leerkracht. Alleen loopt dat iets uit de hand. Toen ik de film las ben ik gaan kijken omdat hij me wel goed leuk en goed leek. Maar dat viel behoorlijk tegen. De film kwam zeer slecht op gang. Wat mij betreft is deze niet voor herhaling vatbaar

(0)
(0)
Mission Impossible - Rogue Nation

Mission Impossible - Rogue Nation

22-02-2019

Nicole

Mission Impossible- Rogue Nation, de vijfde film in de MI reeks. Weer een uitstekend en vermakelijk vervolg. Ook in deze weer een goede cast, hoop actie met af en toe wat humoristisch tintje en een goede verhaallijn, waarin net zoals de vorige films de puzzelstukjes gedurende de film onthuld worden. De spanning blijft ook in de film tot het einde toe. Leuk ook dat de acteurs die de rol vertolken van het MIF team, ook in deze film terug te zien. Ik verheug me op de volgende MI film 'Fallout'!

(0)
(0)
A Simple Favor

A Simple Favor

21-02-2019

Stefanie en Emily geraken bevriend doordat beider zoontjes id zelfde klas zitten. Stefanie stelt voor Emily te helpen met de opvang en ze geraken meer en meer close al blijft Emily een misterieuze vrouw. Op een dag verdwijnt Emily en gaan de poppen aan het dansen. Je kunt niet veel meer zeggen zonder de clou te verklappen, dus....find out yourself. Film staat bij komedie en dat is het eigenlijk wel. Goed verhaal, goede actrices en een stevig plot met een leuke clou, je wordt steeds heen en weer gestuurd tot op het einde het doek valt. Een thriller maar inderdaad wat meer dark comedy.

(0)
(0)
Venom

Venom

21-02-2019

Gilbert

Een onsamenhangende en ongeloofwaardige film met plotwendingen die veel fantasie vereisen van de kijker.

(0)
(0)
Venom

Venom

21-02-2019

Nicole

The film Venom. Een Amerikaanse superheldenfilm uit 2018, gebaseerd op het gelijknamig personage uit de strips van Marvel comics. Ik vond het een verrassende film, heel anders dan mijn verwachting, in positieve zin! Leuke film met veel actie, science fiction en humor. Categorie horror is ver te zoeken en vind ik niet van toepassing. De special en visual effecten zijn erg goed wat gave scenes opleverd. Vermakelijke film van begin tot het einde!

(0)
(0)
Ut°ya 22. juli

Ut°ya 22. juli

17-02-2019

Nicole

Utoya, eiland in Noorwegen waar op 22-7-2011 een Noorse rechtsextremist Anders Breivik, een 32-jarige man het vuur opende op de jongeren, tijdens een jaarlijks jeugdkamp. Utoya is een verfilming gebaseerd op feiten en verhalen van de overlevende. In het verhaal wordt de tiener Kaja gevolgd gedurende de 72 minuten durende schietpartij. De film is aangrijpend en emotioneel. Losstaande van deze vreselijke ramp en puur beoordelen van de film, had er van mij wat meer diepgang en spanning in gemogen. De schutter komt niet in beeld. Des te min een film waarbij je haren rechtop gaan staan!

(0)
(0)