Nieuwste reviews (Pagina 7) | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

First Man

First Man

25-02-2019

21 juli 1969 blijft een iconische dag, first man on the moon. De film laat het leven zien van Neil Amrstrong voorafgaande aan de maanlanding, de opleiding, het opstaan na een tegenslag, het verwerken van de opgelopen verliezen en de realisatie van zijn droom. De impact op zijn privÚ leven wordt deels getoond. Knap gefilmd, je voelt je thuis in de 60-ties sfeer. mooie weergave van de opleidingen, de frustraties en de mooie momenten. Je kunt je nauwelijks voorstellen wat die mensen hebben gerealiseerd en meegemaakt onderweg, de film tracht je hiervan een beeld te geven. Zeer knap gedaan.

(0)
(0)
The Equalizer 2

The Equalizer 2

24-02-2019

Robert jan

Blijft een super acteur..? Ook in dit deel blinkt hij uit echt een feel good movie.

(0)
(0)
Mission Impossible - Rogue Nation

Mission Impossible - Rogue Nation

22-02-2019

Nicole

Mission Impossible- Rogue Nation, de vijfde film in de MI reeks. Weer een uitstekend en vermakelijk vervolg. Ook in deze weer een goede cast, hoop actie met af en toe wat humoristisch tintje en een goede verhaallijn, waarin net zoals de vorige films de puzzelstukjes gedurende de film onthuld worden. De spanning blijft ook in de film tot het einde toe. Leuk ook dat de acteurs die de rol vertolken van het MIF team, ook in deze film terug te zien. Ik verheug me op de volgende MI film 'Fallout'!

(0)
(0)
Venom

Venom

21-02-2019

Gilbert

Een onsamenhangende en ongeloofwaardige film met plotwendingen die veel fantasie vereisen van de kijker.

(0)
(0)
Venom

Venom

21-02-2019

Nicole

The film Venom. Een Amerikaanse superheldenfilm uit 2018, gebaseerd op het gelijknamig personage uit de strips van Marvel comics. Ik vond het een verrassende film, heel anders dan mijn verwachting, in positieve zin! Leuke film met veel actie, science fiction en humor. Categorie horror is ver te zoeken en vind ik niet van toepassing. De special en visual effecten zijn erg goed wat gave scenes opleverd. Vermakelijke film van begin tot het einde!

(0)
(0)
Ut°ya 22. juli

Ut°ya 22. juli

17-02-2019

Nicole

Utoya, eiland in Noorwegen waar op 22-7-2011 een Noorse rechtsextremist Anders Breivik, een 32-jarige man het vuur opende op de jongeren, tijdens een jaarlijks jeugdkamp. Utoya is een verfilming gebaseerd op feiten en verhalen van de overlevende. In het verhaal wordt de tiener Kaja gevolgd gedurende de 72 minuten durende schietpartij. De film is aangrijpend en emotioneel. Losstaande van deze vreselijke ramp en puur beoordelen van de film, had er van mij wat meer diepgang en spanning in gemogen. De schutter komt niet in beeld. Des te min een film waarbij je haren rechtop gaan staan!

(0)
(0)