Slecht geacteerd, sloom, boring.

(0)
(0)
Once Upon a Time... in Hollywood

Once Upon a Time... in Hollywood

01-01-2020

Typische Tarantino film, dus lange conversaties, lange shots en hier en daar een uitbarsting. In tegenstelling tot zijn andere films merkelijk minder geweld, ...even toch :-). Verhaal gaat over een acteur en zijn stuntman en de familie Polanski, de buren van Di Caprio's personage. Je weet niet echt waar het verhaal naartoe gaat en dan in laatste instantie toch geweldig en verrassend slotgedeelte. Wikken en wegen, you like it or hate it. Topcast zet de personages wel heel goed neer, goede muziek en de 60-70jaren komen leuk in beeld. Again, you like it or hate it, it's Tarantino...

(0)
(0)
Underworld Awakening

Underworld Awakening

28-12-2019

Dennis

super goeie film

(0)
(0)
Brian Banks

Brian Banks

26-12-2019

Film gebaseerd op ware feiten en dat geeft de film wel een bijkomende boost. Brian heeft alle toekomst perspectieven als professioneel football speler. Doch 1 moment samen met een medescholiere brengt hem in en lastig parket en zal hem alle dromen kosten. Geen topcast maar toch heel geloofwaardig neergezet. Het rechtssysteem wordt in vraag gesteld en de zwakke punten komen naar boven. Knap dat mensen zich inzetten om zulke zaken recht te zetten. Op het einde passeren de echte beelden en echte personen, toch even bij stilstaan.

(0)
(0)
Assassin's Creed

Assassin's Creed

18-12-2019

Gilbert

Een film die de door anderen in het genre uitgetekende scenario's volgt, actie met Matrix afkooksels, personages van karton, verwarde motieven, gegoochel met de geschiedenis, het gevecht in de koepel, het heen en weer flitsen van het heden naar het verleden, het is allemaal al eerder en beter gedaan. Weinig origineels in het script te bespeuren dus.

(0)
(0)
Zoo

Zoo

15-12-2019

Shirley

Geweldidge film, waar een 3 jongeren en een paar volwassenen een olifant redden. Mensen die in de maatschappij niet gezien worden, maar achter de muren geweldige helden zijn en met gevaar voor eigen leven in de WO II zich inzetten voor een olifant. Echt het kijken de moeite waard. Een mooie film, die laat zien dat heldendaad niet in uiterlijke dingen zit, maar in een mooi hart, ongeacht de uiterlijk, leeftijd of lengte. Ook hele grappige momenten aanwezig. Van mij krijgt deze film 5 sterrren.

(0)
(0)