Nieuwste reviews (Pagina 6) | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

Venom

Venom

21-02-2019

Nicole

The film Venom. Een Amerikaanse superheldenfilm uit 2018, gebaseerd op het gelijknamig personage uit de strips van Marvel comics. Ik vond het een verrassende film, heel anders dan mijn verwachting, in positieve zin! Leuke film met veel actie, science fiction en humor. Categorie horror is ver te zoeken en vind ik niet van toepassing. De special en visual effecten zijn erg goed wat gave scenes opleverd. Vermakelijke film van begin tot het einde!

(0)
(0)
Ut°ya 22. juli

Ut°ya 22. juli

17-02-2019

Nicole

Utoya, eiland in Noorwegen waar op 22-7-2011 een Noorse rechtsextremist Anders Breivik, een 32-jarige man het vuur opende op de jongeren, tijdens een jaarlijks jeugdkamp. Utoya is een verfilming gebaseerd op feiten en verhalen van de overlevende. In het verhaal wordt de tiener Kaja gevolgd gedurende de 72 minuten durende schietpartij. De film is aangrijpend en emotioneel. Losstaande van deze vreselijke ramp en puur beoordelen van de film, had er van mij wat meer diepgang en spanning in gemogen. De schutter komt niet in beeld. Des te min een film waarbij je haren rechtop gaan staan!

(0)
(0)
Summer of 84

Summer of 84

15-02-2019

Jaimy

Echt een super film. Zit prachtig in elkaar, echt een eighties vibe. De kleding, haarstijlen, de interieurs in de huizen, de schoolfeestjes, de sfeer en vooral de muziek. Alles klopt. Je wordt meegevoerd naar een onbevangen jaren '80 jeugd, met leuke herkenbare 'coming of age' elementen, waarin de hoofdrolspelers op avontuur gaan en iets meer avontuur krijgen dan goed voor ze is. De sfeervolle spannende eighties muziek, de visuele verwennerij, het acteerwerk en het verhaal dat tot het einde spannend blijft maken het de beste film die ik in tijden heb gezien.

(0)
(0)
The Predator

The Predator

13-02-2019

Nicole

De film 'The Predator' is een Canadees-Amerikaanse sciencefiction/horror-actiefilm uit 2018, geregisseerd door Shane Black (van o.a Lethal weapon en Iron man 3).The Predator is de 4de film in de Predator films.Je hoeft niet eerst de vorige film te kijken om deze te kunnen volgen. De film is goed van opzet en behoud gedurende de film goed de spanning erin, afwisselend met hier en daar een komische tintje. Petje af voor de jonge acteur Jacob Tremblay als Rory McKenna, een van de hoofdrolspelers. Overtuigende cast. Hoewel film smaak persoonlijk is raad ik deze film toch aan om te kijken!

(0)
(0)
Hurricane: The Battle of Britain