(0)
(0)
Aftermath

Aftermath

14-01-2018

Barbara

Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Roman {Arnold Schwarzenegger}krijgt te horen dat zijn vrouw en zwangere dochter op een tragische manier om het leven zijn gekomen. 2 vliegtuigen komen tegen elkaar aan. Alle inzittende komen om het leven. Roman gaat op zoek naar degene {Kevin Zegers Bekend van Non Stop} die het ongeluk op zijn geweten heeft. Voor beide partijen is het een vreselijk drama. Maggie Grace is vooral bekend als dochter Kim uit Taken 1,2,3. De film is heel boeiend. Je wilt wel graag weten hoe het afloopt. Maar als je hem gezien hebt, dan heb je hem ook echt gezien.

(1)
(0)
War for the Planet of the Apes

War for the Planet of the Apes

13-01-2018

Ronald

Goede film, Mooi gemaakt. Verhaal gaat verder 15 jaar na de gebeurtenissen van de laatste film en verteld het verhaal over de bijna uitgestorven mens die nog niks geleerd heeft van de geschiedenis, en de apen die in vrede proberen te leven maar gedwongen worden om zich steeds weer te verdedigen tegen de agressie van sommige mensen. Mooie aangrijpende film met een goed verhaal, zeker de moeite waard om te kijken.

(0)
(0)
Blind

Blind

08-01-2018

Gerard

Een mooi onderwerp voor een film maar te Amerikaans uitgevoerd vind ik. Demi Moore die als dik vijftig plusser eruit ziet als een plastic pop maakt het niet echt interessant om naar te kijken en het geloofwaardig te maken. Leuke film voor als je echt niets te doen hebt maar voor wat meer diepgang kijk ik toch liever naar echte mensen. Maar ieder zijn smaak.

(0)
(0)
La Fille de Brest

La Fille de Brest

08-01-2018

Gerard

een film die ik wat thema betreft misschien niet zo snel zou kiezen maar vanwege de actrice en omdat het een filmhuisgenre is toch gekozen. Indrukwekkend verhaal zeker omdat het waar gebeurd is. Het is misschien zelfs meer een documentaire in sommige opzichten dat een film. Acteerprestaties zijn erg waarheidsgetrouw. Ik vind het een bijzonder verhaal en goed dat er mensen bestaan die strijden voor de rechten van patiënten in de medische industrie.

(0)
(0)
Gold

Gold

07-01-2018

Bvba

Knappe biografische prent over de waanzinnige carrière van een alcoholische 'loser'-mijnwerker die alle tegenslagen weg drinkt op zoek naar zijn ultieme goudmijn. Zijn overtuiging en geloof in de goede afloop zijn niet kapot te krijgen en katapulteren hem naar de hoogste regionen van de beurs. 'The chase is better than the catch' loopt als een de rode draad door zijn turbulente levenswandel. Geniaal vertolkt door Matthew McConaughey!!!!

(0)
(0)