db095bd14b838cbf3abf886f492c721b
Nieuwste reviews (Pagina 58) | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

I Spit On Your Grave 3

I Spit On Your Grave 3

22-01-2016

Coen en Nelly

Inderdaad een vervolg op de eerste 'I spit on your grave' uit 2010, wat wij een enorm goede en interessante en duistere film vonden. Het niveau van het eerste deel wordt ons inziens niet gehaald, maar toch een verdraaid goede film. Sommige dingen misschien wat onlogisch, maar die worden, mede door de goede acteerprestaties, snel vergeten. Voor dit derde deel, omdat hij wat minder is qua sfeer, toch een hele mooie acht. Aanradertje!

(0)
(0)
Binnenstebuiten

Binnenstebuiten

17-01-2016

Lian

Leuke familiefilm met heel veel herkenbare elementen. Echt de moeite waard.

(0)
(0)
The Hangover

The Hangover

15-01-2016

Marc

Ondanks alle lovende woorden over deze komedie heel lang gewacht met kijken. Maar het is zeker een bijzonder goede komedie. Een totaal uit de klauwen gelopen vrijgezellen feest in Las Vegas. Langzaam maar zeker komen de verassende feiten en aanleiding tot de de totale wanorde boven water. Grappige bijrol van de oude boksgigant Mike Tyson. Hilarische film. De goede recensies zijn volledig terecht. Een acht.

(0)
(0)
Ant-man

Ant-man

15-01-2016

Marc

Van deze film wist ik niet wat ervan te verwachten. Maar ja, een superhero met de naam Antman? Maar toch een vermakelijke film deze Marvel-productie. Alle standaard ingrediŽnten zijn aanwezig; superheld, good guys bad guys, ongeloofwaardige technische zaken en onmogelijke situaties. Zoals het hoort dus in een Marvel Studio superhelden productie. Grappig, volop actie, vleugje superhelden romantiek en Michael Douglas op de koop toe om de cast op te leuken. Vermakelijk. Net niet de superhero in de catagorie Batman en Iron Man. Dus een score van ruim voldoende. Een zeven.

(0)
(0)
Spy

Spy

15-01-2016

Marc

Even getwijfeld of ik deze film wilde zien maar overtrof mijn verwachtingen. De niet al te atletische heldin die in eerste instantie vanachter haar bureau de succesvolle geheimagent(Jude Law) bijstaat met de technische ondersteuning om hem nog succesvoller te maken staat door omstandigheden opeens zelf in het veld van alle actie. Hilarisch, veel actie en verassende wendingen in het verhaal. Een heerlijk overacterende Stratham speelt de zeer van zichzelf overtuigde niet al te snuggere collega-geheimagent. Uitstekende actiekomedie. Hele dikke (haha)acht.

(0)
(0)
Taken 3

Taken 3

14-01-2016

Marc

Taken drie is een goede actiefilm met Liam Neesom die duidelijk zijn draai heeft gevonden in dit genre. Al wordt de deze oude legende inderdaad wel een tikkie oud. Maar nog geloofwaardig genoeg in de behoorlijk intense en harde actiescenes. De bad guys zijn very bad en the good guy is very good. Leuke rol voor Forest Withaker als de controlfreak-rechercheur met wat dwangneuroses. Kan geen zeven en een half geven.....dus toch een hele dikke 7. Net geen acht vanwege het enigszins abrubte einde.

(0)
(0)