Nieuwste reviews | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

Anne of Green Gables 3 - Fire & Dew

Anne of Green Gables 3 - Fire & Dew

28-06-2020

Shirley

Anne of Green Gables is een geweldige verfilming van een van de klassiekers. Een jong meisje wordt geadopteerd en groeit op een boerderijtje. Ze heeft ontzettend veel fantasie en praat ontzettend veel. Ze groeit op tot een jonge, mooie vrouw met doorzettingsvermogen en een goed karakter. Zo mooi weergegeven. Dat een film zonder veel geweld en stunts zo ontzettend boeiend kan zijn van begin tot einde, geweldig gewoon. Ik heb van alle deze 3 fims genoten en raad ze zeker aan, 5 sterren. Ik zou het met gemak nog een paar keer kunnen kijken.

(0)
(0)
Charlie's Angels (2019)

Charlie's Angels (2019)

24-06-2020

Vermakelijke remake van de Charlie's Angels saga. Zeer sterke en uitgebreide bekende cast, Patrick Stewart op kop en subliem op dreef. Wanneer een nieuw en revolutionaire krachtbron die electriciteit kan opwekken, wordt gestolen, moeten de Angels ad slag. Echter niets is wat het lijkt en niemand blijkt te vertrouwen. Ondertussen wordt er nog gerecruteerd ook. Leuke sound, vleugjes humor en enkele cameo's van de vroegere garde. Anderhalf uur ontspanning en plezier gegarandeerd.

(0)
(0)
The Hobbit: The Battle of the Five Armies

18-06-2020

Pia

Weeral een zeer toffe film! Ik heb de reeks voor de eerste keer gekeken op meJane en ik vond het een zeer leuke ervaring. De special effects zijn zeer leuk gedaan, en het verhaal is zeer leuk verdergegaan. Het is echt een goede afsluiter van de Hobbit. Ik raad je zeker aan om de 3 films van de Hobbit te kopen, het is het 100% waard! :)

(0)
(0)
Alien Resurrection

Alien Resurrection

13-06-2020

Karen

In bepaalde opzichten is dit de meest interessante alien film tot dusverre. 200 jaar na haar dood wordt Ellen Ripley met alien foetus en al gekloond en genetisch gemodificeerd. Ripley is nu een hybride van mens en alien, waardoor de grens tussen wij en zij vervaagt. Al is het in de film dat Ripley meer mens dan Alien blijft. Het zou interessant zijn een film te maken waarin hybrids een meer prominente rol spelen en waar niet altijd de overlevingsstrijd centraal staat. Maar dat zou een een heel ander type film worden.

(0)
(0)
Alien 3

Alien 3

13-06-2020

Karen

Het derde deel in de alien saga. In dit derde deel wordt de relatie tussen hoofdpersoon Ellen Ripley en de aliens complexer. Na een crash op een gevangenisplaneet blijkt Ripley zwanger van een alien koningin. Een en ander loopt uit de hand. In een nieuwe poging om de aliens uit te roeien, werkt ze samen met onwillige en onwaarschijnlijke bondgenoten: moordenaars en verkrachters die monnik zijn geworden. Uiteindelijk brengt Ripley het ultieme offer in een poging exploitatie van aliens als biowapen te voorkomen. Wederom een goede film, geen slap aftreksel van Alien.

(0)
(0)
Alien

Alien

13-06-2020

Karen

Filmklassier van Ridley Scot van eind jaren 70. De zevenkoppige crew wordt geconfronteerd met een buitenaardse parisitaire levensvorm die dood en verderf zaait. Een en ander wordt nog gecompliceerd doordat the company brood ziet in de gewelddadige aliens. Ellen Ripley een lid van de bemanning is uiteindelijk zo vindingrijk en daadkrachtig dat ze het monster dood, ondanks menselijke tegenwerking. Klassieker die nog steeds actueel en de moeite waard is om te kijken.

(0)
(0)