1415db70fe9ddb119e23e9b2808cde38
Nieuwste reviews (Pagina 53) | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

The Martian

The Martian

17-04-2016

Gerard

Ben dol op sf maar wel kritisch. Deze eigenlijk veel te lange film heeft nogal wat bloopers en daar moet je tegen kunnen. Bloopers waar je niet om kunt lachen zal ik maar zeggen. Zeer Amerikaanse film maar daar kunnen de meeste kijkers wel tegen. Een van de nadelen van een Amerikaanse film is dat deze altijd of nagenoeg altijd goed afloopt. Wat dat betreft wordt je dus niet verrast en is de spanning die er zou moeten zijn wat slap, het gaat immers toch goedkomen.

(0)
(2)
Dummie De Mummie 2

Dummie De Mummie 2

17-04-2016

Jeffrey

erg leuke film ,,net als de eerste

(0)
(0)
The Exorcism of Molly Hartley

The Exorcism of Molly Hartley

12-04-2016

Vicky

Heel erg goede 'exorcisme'film!Geen cliché en met een mooi uitgewerkte verhaallijn,goed opgebouwde film.Molly Hartley viert haar 24e verjaardag,ze is erg succesvol en dat zeker voor haar leeftijd.Ze is knap,jong,en lijkt een veelbelovende toekomst tegemoet te gaan,helaas blijkt na haar feest anders.Ze wordt beschuldigd van moord en komt terecht in een instelling,maar er gebeuren vreemde dingen.Sterker nog lijkt het erop dat haar traumatische verleden nog niet klaar is met haar!Welk kwaad schuilt in haar en wie zal haar helpen?Een voormalig priester besluit het alvast te proberen.9

(0)
(0)
Bridge of Spies

Bridge of Spies

11-04-2016

Gerard

Alleen Steven Spielberg kan dit verhaal zo tot leven brengen.Geholpen door een paar rasacteurs. Daar waar het met gemak over de top had kunnen gaan blijft Hanks een volkomen geloofwaardige advocaat neerzetten.Petje af voor die man.Geen geklaag over animatie dit keer.Zeer geloofwaardig, de spanning of het plan gaat slagen blijft tot op het laatst voelbaar.Zelfs op het allerlaatst wordt je nog verrast.Zoals je een boek in één adem wilt uitlezen, wil je deze film in een ruk afkijken. Geweldige dialogen en zelfs met humor.Het barre serveren in het Hilton zien we door de vingers.Kijken die film!

(2)
(0)
The Hunger Games: Mockingjay Part 2

The Hunger Games: Mockingjay Part 2

09-04-2016

Nicole

De spelers in deze film zetten net zoals in de vorige 3 film weer een perfecte overtuigende rol neer. Hoewel ik hoge verwachtingen had van het laatste deel heeft deze film het helaas niet waargemaakt. Er zitten goede scenes in de film, maar tijdens deze scenes kwam de spanning niet op gang waardoor het weer afzwakte. Heel jammer! De eerste en tweede films blijven wat mij aan betreft de toppers in deze Hunger Games reeks! Voor de acteurs, kostuums en special effects geef ik een 7.

(0)
(0)
Wat Mannen Willen

Wat Mannen Willen

08-04-2016

Belgische romcom. Luchtig verhaal, perfecte cast. Verschillende verhaallijnen van koppels die door een moeilijke periode gaan, toch kunnen genieten van het leven, en zoals altijd komt het ook in deze verhalen op het einde meestal goed. Leuk wel hoe de aparte verhalen elkaar toch vinden in de film en samenkomen. Vlaamse humor met typische vlaamse cast, verhaallijnen komen uit Love Actually en Zot van A. Zeer ontspannende feel good movie.

(0)
(0)