Was een aardige film .De eerste was een stuk beter

(0)
(0)
First Man

First Man

25-02-2019

21 juli 1969 blijft een iconische dag, first man on the moon. De film laat het leven zien van Neil Amrstrong voorafgaande aan de maanlanding, de opleiding, het opstaan na een tegenslag, het verwerken van de opgelopen verliezen en de realisatie van zijn droom. De impact op zijn privé leven wordt deels getoond. Knap gefilmd, je voelt je thuis in de 60-ties sfeer. mooie weergave van de opleidingen, de frustraties en de mooie momenten. Je kunt je nauwelijks voorstellen wat die mensen hebben gerealiseerd en meegemaakt onderweg, de film tracht je hiervan een beeld te geven. Zeer knap gedaan.

(0)
(0)
Blame

Blame

23-02-2019

Barbara

Abigail is een onstabiele tiener die gekozen wordt om de hoofdrol in Arthur Millers The Crucible op zich te nemen.Daarnaast wordt Abigail door haar mede klasgenoten gepest. Maar tevens zijn ze jaloers omdat Abigail verliefd wordt op haar leerkracht. Alleen loopt dat iets uit de hand. Toen ik de film las ben ik gaan kijken omdat hij me wel goed leuk en goed leek. Maar dat viel behoorlijk tegen. De film kwam zeer slecht op gang. Wat mij betreft is deze niet voor herhaling vatbaar

(0)
(0)
Mission Impossible - Rogue Nation

Mission Impossible - Rogue Nation

22-02-2019

Nicole

Mission Impossible- Rogue Nation, de vijfde film in de MI reeks. Weer een uitstekend en vermakelijk vervolg. Ook in deze weer een goede cast, hoop actie met af en toe wat humoristisch tintje en een goede verhaallijn, waarin net zoals de vorige films de puzzelstukjes gedurende de film onthuld worden. De spanning blijft ook in de film tot het einde toe. Leuk ook dat de acteurs die de rol vertolken van het MIF team, ook in deze film terug te zien. Ik verheug me op de volgende MI film 'Fallout'!

(0)
(0)
A Simple Favor

A Simple Favor

21-02-2019

Stefanie en Emily geraken bevriend doordat beider zoontjes id zelfde klas zitten. Stefanie stelt voor Emily te helpen met de opvang en ze geraken meer en meer close al blijft Emily een misterieuze vrouw. Op een dag verdwijnt Emily en gaan de poppen aan het dansen. Je kunt niet veel meer zeggen zonder de clou te verklappen, dus....find out yourself. Film staat bij komedie en dat is het eigenlijk wel. Goed verhaal, goede actrices en een stevig plot met een leuke clou, je wordt steeds heen en weer gestuurd tot op het einde het doek valt. Een thriller maar inderdaad wat meer dark comedy.

(0)
(0)
Venom