Nieuwste reviews (Pagina 5) | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

Jurassic World: Fallen Kingdom

Jurassic World: Fallen Kingdom

07-11-2018

Nicole

Eerst getwijfeld of ik wel weer de zoveelste Jurassic film moest kijken met vooral de twijfel of de film nu niet te uitgemolken wordt. Toch weer plezierig verrast geworden door een goed en vermakelijk vervolg. De acteurs zetten een overtuigende personage neer en de special effecten zijn op en top vooral de dinosaurussen zien er realistisch en gaaf uit. Verhaallijn waarbij het om macht en geld draait ten kosten van! Ik verheug me toch wel weer op de volgende film die er vast gaat komen!

(0)
(0)
Escobar

Escobar

03-11-2018

Het leven van Escobar, verteld door iemand die close met hem was. Je ziet de opmars, de glorie maar uiteindelijk het verval van zijn rijk, geveld door verraad en zijn eigen koppigheid. In hoeverre het allemaal echt is, is vrij te interpreteren denk ik. Sterke cast gedragen door het koppel Bardem-Cruz. Je voelt het ruwe van de persoon van Escobar, en de minnares (Cruz) die meespeelt tot het geld op is en haar leven geruďneerd door de connectie met Escobar. Geloofwaardig geacteerd en 2u goede cinema. Ongelooflijk dat ook dit de wereld is waarin we leven.

(0)
(0)
The Death of Stalin

The Death of Stalin

02-11-2018

Wanneer Stalin sterft gaat er een hele machine aan het werk om alles stil te houden, alles te regelen, het dan tijdig bekend te maken en de opvolging te garanderen. Het comité beslist alles maar de onenigheid onder de leden is te groot om het dreigende conflict op te lossen. It is lonely at the top. Geen uitbundige comedy maar de manier waarop men alles afhandelt en de interne ruzies zijn hillarisch. Palin en Buscemi zijn geweldig, ook de anderen zijn goed gecast. Leuk verhaal dat de battle to power goed in beeld brengt en de georkestreerde chaos is geweldige cinema.

(0)
(0)
Ocean's 8

Ocean's 8

28-10-2018

Ocean's 11 maar dan met vrouwen.Zelfde principe: debbie ocean (zus van) stelt haar team samen om een grote diamant roof te realiseren.Het zal aankomen op accurate planning en improvisatie waar nodig en een verrassing op het einde.Ook in deze film wordt het plot goed uitgewerkt,goed geacteerd,leuke twists en humor waar nodig.Leuke cameo's van Klum,Cobert en andere bekende figuren op het grote kunst festival.Leuke weekend film, makkelijk te volgen en af en toe een smile op je gezicht. De originaliteit is natuurlijk al weg door de vele Oceans films,maar ook deze biedt zich aan voor een vervolg.

(0)
(0)
A Quiet Place

A Quiet Place

26-10-2018

Marco

Slechte film maar dat is persoonlijk mijn mening moeilijk om in de film te blijven door de stilte.

(0)
(0)
Jurassic World: Fallen Kingdom

Jurassic World: Fallen Kingdom

26-10-2018

Het eiland waar het park Jurassic World op gevestigd is staat op instorten door uitbreken van vulkaan. Onder het mom van de dieren te redden stuurt een organisatie Claire terug. De echte intenties zijn echter van slechte aard. Deze film brengt de dino's nr de bewoonde wereld, wat nieuw concept is. Het verhaal is eigenlijk al verteld, de spanning is weg mr de effecten zijn beter en de locatie verandert. Wel grote namen qua acteurs die hun rol goed opnemen. Volgende film ben ik wel benieuwd naar nu onze wereld ineens Jurassic World wordt. Maar men moet het idee niet onnodig uitwringen voor mij.

(0)
(0)