Nieuwste reviews (Pagina 2) | meJane.com | 1. Meld je GRATIS aan 2. Kies een film uit en reken hem af 3. Bekijk hem direct op je pc of tv!

Overboard

Overboard

03-12-2018

Kate heeft het moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen en voor de 3 dochters te zorgen. Ze heeft veel jobs, eentje is bij een poetsbedrijf. Zo komt ze in contact met Leonardo, een miljardair die zich als een etter gedraagt. Echter hij krijgt een ongeval en herinnert zich niets meer, ook niet wia hij is. Kate vertelt hem dat hij haar man is en wil hem een lesje leren. Echt een heel leuke film. Erg grappige situaties en een leuk falling in love verhaal. Het mexicaanse accent is ook leuk en de miljardair die ineens fysieke arbeid moet zorgt voor veel hillariteit. Leuk verhaal, goed geacteerd.

(0)
(0)
Vampierzusjes 3: Reis naar TranssylvaniŽ

02-12-2018

Jacqueline

Deze film is heel erg leuk

(0)
(0)
Belle en het Beest

Belle en het Beest

02-12-2018

Iris

Superleuke mooie ontroerende film.

(0)
(0)
Hotel TranssylvaniŽ 3: Een Monsterlijk Leuke Vakantie

28-11-2018

Karen

Dracula en zijn familie genieten van een welverdiende cruisevakantie. Er komt echter een kink in de kabel. De kapitein van het schip blijkt de achterkleindochter te zijn van Dracula's aartsvijand Van Helsing. Deze 3e in de reeks van Hotel Transsylvanie is vermakelijk maar lang niet zo goed, leuk en ontroerend als deel 1 en deel 2. Er zitten wel een paar aardige vondsten in, maar de boodschap is te zoetsappig en mist diepgang. Al met al, aardig om te kijken, maar niet echt bijzonder.

(0)
(0)
Seven Pounds

Seven Pounds

24-11-2018

Mohamed

Een van de beste films die ik ooit heb gezien bij moviemax. Will smith acteert hier zo goed en ook zo een mooie verhaal. In deze film leer je dat hoe slecht je leven ook is of hoe depressief je ook bent er altijd mensen zijn die het erger hebben dan jou. En dat jij dingen ik jouw leven hebt die anderen van dromen terwijl jij denkt dat jouw leven niets waard is. Will smith laat zien in deze film dat het leven veel waarde heeft ookal lijkt het niet zo voor jou. Mooie dramafilm. En romantiek. Eerste stukje even goed opletten maar halverwege wordt het steeds duidelijker en aan t einde al helemaal.

(0)
(0)
A Quiet Place

A Quiet Place

24-11-2018

Mohamed

Dit soort films zijn leuk. Je verdwijnt er echt in. Is zeker de moeite waard om te kijken. Iedereen heeft een andere kijk op films dus bekijk de trailer en als je van dit soort films houd dan kijken zou ik zeggen. De film is een soort epocaliptische film. Lekker stil en mooie spannende momenten. Ga niet teveel verklappen want je moet echt de film zelf bekijken om mijn review te begrijpen. 5 sterren welverdiend.

(0)
(0)